kan iemand mijn vertelen wat en radiateur kost nieuw en rebuld ?
bij het remmen gaat mijn stuur trillen boven de 80 km p/u ( kogels zijn goed draag arm geen speling wiellager ook geen speling ? mischien kromme schijf?
welke olie soort gaat in de versnellingsbak ( 5 bak )
De kleppen van deze auto zijn het hydrolisch of kan ik deze stellen ?
Ja ik zie jullie denken maar ik heb geen boekje er bij gekregen dus ik moedt alles vragen deze auto is 10 jaar oud maar nog geen 37000 kilometer gelopen en ziet er keurig uit en is het normaal dat dit typen 1 op 26 loopt
ik heb ook nog twee mustang,s maar die loopen 1 op 2 dus het is en genot om te rijden in deze auto wat brandstof betreft .
navigatie systeem , heb net en nieuwe ingebauwt dus ben even naar de media markt geweest en daar gevraagt
over de bedrading .De man is de pc ingedoken en mijn type auto en het bouwjaar opgezocht die vertelde mijn dat er onder het daschbort linker kant naast het stuurkolom daar moedt zich en multi stekker bevinden met 20 draden en daar van moest ik de rose hebben maar ik kan deze stekker niet vinden dat zal dan de impuls draat zijn maar ik heb en mechanische kilometer kabel dus ik snap er niets van kan iemand mijn helpen met deze vragen bij voorbaad dank groetjes tonnie
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Dat de auto geen pulsgever heeft, wist je gisteren al...........
Kleppen kun je stellen, maar zal niet vaak nodig zijn.
Trillen bij remmen zal als oorzaak de remschijven zijn. Vaak door roestvlekken i.v.m. het staan van de auto.
Prijs van een radiateur is wel te vragen bij een goede automaterialenzaak.
Radiateur nieuw. handgeschakeld 105 ex btw, automaat 150 ex btw ongeveer. Gereviseerd haast net zo duur.
Kleppen zijn hydraulisch bij een 1.0 dus kun je en hoef je niet te stellen, bij 1.3 wel. Trillend stuur bij remmen = kromme schijven. Verbruik hoort ongeveer 1:20 te zijn. Bak olie 75w90 van goed merk.
Tellerwerk van een swift word aangedreven via een kabel, in dat tellerwerk zit weer een speedsensor die een signaal naar de ecu geeft. Het kan zijn dat ze willen dat je deze draad gaat gebruiken. Maar welke draad zou ik zou niet durven zeggen moet ik het eerst even weer bekijken, maak het niet zo vaak mee dat er navigatie in zo'n auto wordt gebouwd.
En 37000km??? is dat geen 137.000km anders zou dat 3700km per jaar zijn, das wel erg weinig. Teller gaat maar tot 100.000 en begint dan opnieuw. Als je versnellingspook glimt dan is het 137.000km.
Nouw john de auto is bijna nieuw van binnen en van buiten ik heb de auto gekocht va 2 oudere mensen de heer moest voor de keuring en is afgekeurd voor zijn gezondheid dus geen rijbewijs meer de auto was gestald in zijn garage en erg weinig mee gereden ik heb ook het onderhouwds boekje keurig op tijd de beurten gehad
De inpuls is opgelost door en magneet verbinding op mijn aandrijfas en een ontvanger die ik aan de versnelingsbak heb gemonteerd en de - kabel naar de navigatie en de + naar de accu en hij doet het dus probleem opgelost . ps de pook is nog bijna nieuw en glimt ook niet .schijfen inderdaat krom .
bedankt voor de goede tips groetjes Tonnie
18 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Suzuki Swift of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar