close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volkswagen Passat: 2.0 96kW met AG G3 installatie

Bouwjaar: 2002

Weet er iemand of het normaal is dat ik na 150.000km zowel de injectors als de verdamper moet laten vervangen? Totale geschatte kosten met inbouw ongeveer 900 euro! Wat zou het verbruik moeten zijn van deze auto, op benzine is het 1 op 13

Geplaatst door

erik2858 (0)

al 18 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

hallo erik..

wat was het probleem?

paul,

P. Kelder 0
badge

18 jaar

ik zou eens even verder zoeken. verdamper kun je laten reviseren. hy zal gemiddeld 1op9 lopen na vernand je rystyl.laat eerst je verdamper eens goed nakyken. kyk dan hoe de auto loopt . dan kun je nog altyd je injectors vervangen

mart-vervoort 0
badge

18 jaar

Naar mijn weten zijn voor deze sgi verdamper geen revisie sets te krijgen, 900 euro lijkt mij wel wat aan de hoge kant of moet het spruitstuk gedemonteerd worden voor de inj.
ik ben benieuwt naar de klacht.
Gr leo

Leo6495 0
badge

18 jaar

Het spruitstuk moet inderdaad gedemonteerd worden. Prijs injectors ¤180 excl. montage ¤200. Verdamper ¤300 excl. montage ¤50-75. De klachten zijn inhouden bij constante lagere snelheid, en een hoog verbruik. Bovendien brandt het motormanagement lampje constant. AUSSETSER ZYLINDER 1. Verdadmper kan inderdaad niet gereviseerd worden.

erik2858 0

18 jaar

Druksensor op verdamper laten controleren, geven vaker problemen. Evt. injectoren op vervuiling laten controleren en een filter tussen verdamper en injectoren laten zetten.

pieterp9094 0
badge

18 jaar

Mijn problemen zijn:

Ik heb de auto 2de hands gekocht, ex lease 150.000km met een AG G3 installatie
Auto liep direct slecht, ddiagnose bij VW dealer: aanvoerslang na de luchtmassameter defect en de carterontluchtingsslang defect. Vernieuwd twee keer terugkomen: eerst verkeerde onderdelen besteld, later auto brengen moet koud zijn, werkuren voor die twee slangen 4 uur!! dus een hoge rekening.
Een week relatief goed gelopen, daarna ging het motormanagement lampje branden.
Toen maar naar een lpg specialist, die tot de conclusie is gekomen dat de injectors vervuild zijn en waarschijnlijk, weet hij zonder verdere montage niet zeker, de verdamper stuk.
Het spruitstuk moet gedemonteerd worden. Prijs injectors ¤180 excl. de montage kost ¤200. Verdamper ¤300 excl. montage ¤50-75. Inclusief BTW rond de ¤ 900,- dat vind ik erg veel.
De klachten zijn: inhouden bij constante lagere snelheid, en een hoog verbruik, slecht stationair lopen. Bovendien brandt het motormanagement lampje constant. AUSSETSER ZYLINDER 1. Verdamper kan niet gereviseerd worden.
Ik hoop dat iemand een oplossing heeft?
hartelijke groet, en vast bedankt

erik2858 0

18 jaar

Druksensor al laten controleren ?

pieterp9094 0
badge

18 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.