Zijn er specfieke dingen waar je op moet letten, of wat voor een problemen kan ik verwachten, bij de aanschaf van een passat TDI 2001 74 Kw 150000 Km.
Alvast bedankt.
BoNe
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
*-klapperend voor terein. ophanging
*-even onder de kap kijken hoe het eruitziet.
*-kijken of de sloten ramen werken.
hoi, wat wietse zegt is waar maar ik dacht dat dit euvel al aardig was opgelost in dit bouwjaar.! verder zou ik zeggen koop deze auto bij een vertrouwd adres..( ivb, garantie dit om dat deze vw's niet bepaalt worden weggegeven.!) ( prijzig ) het zou zonde zijn dat je er nog een handvol geld achter aan moest gooien..? om de auto top,, te krijgen..! vandaar.
verder kun je net als bij alle andere merken altijd wel iets vinden.! maar op het algemeen doet de passat het goed.( voorkeur een pompverstuiver 115 / 130,pk ) en bij evt, inruil merk je toch wel weer dat je vw, hebt gereden ( restwaarde )en hoge km, is geen enkel probleem ( mits goed onderhouden ). ook even n.a.p( nationale-auto-pas) raadplegen..! voor de juiste km, stand ( er zijn nog altijd mensen die graag even aan dat klokje zitten met de vingertjes.)
veel sucses,
paul,
alle auto's die je wilt inruilen paul hebben zogenaamd geen waarde ook een vw niet, probeer maar eens een knappe vw interuilen. zullen we wedden dat het bovag boekje op tafel komt? schrik je raar van wat je oude auto inruil op brengt, maar de "nieuwe " hebben ze de prijs vreemd genoeg niet van uit het boekje gehaald. en wat je zegt paul over garantie e.d, je kan in de handel soms een hele mooie en goede auto kopen (ex-lease) voor een heel leuk prijsje. en daar kun je ook je oude auto inruilen, hier krijg je het zelfde geld voor je oude als bij de dealer maar je "nieuwe" kost hier stukken minder, het zij meestal wel zonder garantie maar als je aardig in je zak houdt kun je soms nog wel wat onkosten maken aan zo'nn auto terwijl je nog nit aan dealer prijzen toe bent. succes
hoi, ja arie. dat met het inruilen van een vw,op een vw of audi dat heeft pon ( inporteur) in de hand genomen..! ( lang verhaal ) ook een leasbak geeft geen enkele uitkomst..! vaak de laatste beurt niet gehad.? of er liggen slicks op ( bijna glad )( want de auto gaat er toch gauw uit ) en vol met parkeerdeukjes..? daar zijn ze niet zo zuinig op geweest ( toch maar van de zaak ) vaak willen ze net zo hard voor als achteruit. wassen is niet nodig..!!( zowel, dan vol wasstraatkrassen ) altijd plank gas ( haast ) ik wil niet in zo'n knaakenbak rijden.. ( je kunt je geld maar één keer uitgeven toch..? ( koop een echte ) ( mijn ervaring uit het dagelijkse is.. mensen die eigelijk minder willen ( kunnen ) besteden kopen vaak zo'n leas auto,( dan rijden ze op goed geluk..! ( van we zien wel..? ) wat er komt..?
en op een nieuwe auto wordt bijna helemaal niks verdient.! dit om dat er op de ingeruilde auto de marge wordt gepakt..!( en later op de onderhoud van de nieuwe auto ) kijk met een nieuwe auto lopen de dealers geen enkel risico wat betreft claims ( die zijn immers voor de importeur) en het kosten rijklaar maken ( poetsen afl,beurt tankbrandstof) betaald de klant.! dus het kan dan ook zo.! alle nieuwe auto's die in vooraad staan worden pas betaald bij verkoop.( aan de importeur ) ook daar lopen ze geen risico's mee.
( zo zit dat in het heel kort in elkaar )
paul,
ben het niet met je eens paul dat alle lease autos afgetrapte bakken zijn, 7 van de 10 occasions zijn ex lease auto's. en als je een leuk duitje in je zak houdt door het kopen van zo'n auto kun je zelf het laatste beurtje nog wel laten uitvoeren. dat is wel waar de laatste beurt krijgt hij bijna nooit. en heus ze zitten niet allemaal vol deuken en wasstraat krassen. ik zelf rij ook altijd ex lease auto's zo uit de handel. en heb nog geen slechte gehad ook niet qua deuken en krassen. tuurlijk zijn er slechte bij, maar over het algemeen valt het reuze mee, immers een lease auto rijdt een hele dag en is dus altijd op bedrijfstemperatuur. dus weinig slijtage. maar wat paul zegt over kilometerstand sluit ik mij volledig bij aan, er zijn nog altijd mensen die menen dat er maar een beetje minder op moet staan. dus check altijd via de n.a.p.
maar arie mensen moeten het maar zelf weten toch.! ik zit er dagelijks midden in ik zie andere dingen ( wat er allemaal mee gebeurd ) het is maar goed dat je niet alles ziet..! voor dat de auto word aangeboden in de handel. ( ook vind ik ze standaard uitgevoerd ( basis uitvoering ) dit vanwege de bijtelling..
paul,
als je een ex leaseauto koopt kijk dan voor de koop of je er papieren van de lease maatschappij in liggen dan kun je navraag doen over de auto en je kan misschien ook terug vinden waar de auto in onderhoud geweest is dan kan er een uitdraai van alle verrichte werkzaamheden geprint worden heb ik zelf ook gedaan een paar belletjes en het was geregeld.En het is onzin dat alle lease auto's afgetrapt zijn.Ik kocht mijn passat bij de handel keurige auto 150.000 op de klok droge motor loopt als nieuw. waar je wel op moet letten is het tweedelig vliegwiel daar zit een demper in om de klap op te vangen als het gas in éénkeer loslaat het vliegwiel is duur.Let ook op of de motor droog is voor bij de krukas keerring en achter bij het vlieg wiel.
19 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar