Beste mensen, ik heb een beetje hulp nodig.
nadat ik een stukje had gereden, kwam mijn auto al bokkend tot stilstand.
met als gevolg, nadat ik hem in zn vrij had gezet, dat het koppel pedaal niet meer in te trappen was.
thuis de werk en hoofdcillinder van de koppeling open gehad, resultaat; er zat een beetje drap in de cillinders, maar de plunjers hadden niet gevreten.
en het werkte allemaal als een tierelier.
nadat het systeem weer aangesloten was en goed ontlucht, weer het zelfde probleem.
weer uit elkaar, nu was het rubbertje gescheurd van de hoofdcillinder en dan was mijn vraag of dit verder nog van groot belang is, want die pin naar de bak toe zat ook erg los en viel er als het ware bijna uit, duid dit op een probleem met mijn versnellingsbak?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
denk toch dat je probleem in de koppelings cilinder zit!
een revisie set kost +/- 35,- een complete kopp.cilinder 60,- ongeveer..
Stefan
beste stefan, zou je mij kunnen vertellen waar ik deze cilinder zo goedkoop kan halen want bij de volkswagendealer vroegen ze er keihard 115
18 jaar
Als het pedaal niet in te trappen viel heb je een probleem met de koppeling, niet in de eerste plaats met de hydraulica. De cilinder aan de bak (nemer) kost bruto ongeveer 85 ex OB bij de groothandel. De gever 105. Maar ik zou eerst proberen zekerheid te krijgen over de oorzaak.
Mark
ik was even in de war met een ander merk auto van waar ik dat laatste van gemaakt had!was overigens een Bmw 3.18i koppelings cilinder op bak..bij dirix automaterialen!
dealer is altijd duurder
Stefan
18 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar