ik heb mijn scirocco uitgerust met een dezelfde maar dit maal getunde 1.8 +2xweber
ik heb alleen het een aantal problemen met het weer aansluiten van :
mijn temperatuur meter (welke stekker moet op welke voeler geel of blauw zwart of???)
en de motor loopt heel onregelmatig en als ik de externe (elektrische) pomp aan en uit zet begint hij pas goed te lopen
maar dit houdt na 400 meter weer op ik vermoedt teveel benzine maar hoe matig ik de pomp dan (ik heb hem nu op mijn bombine aangesloten )
ik hoor graag wat
dit is geen fijn rijden
alvast bedankt (sjoerd)
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Vraag, wat voor motor zat er oorspronkelijk in de scirocso?? als het een inspuiter betreft dan zal de brandstofpomp vervangen moeten worden voor een exemplaar dat geschikt is om carb te voeden, nu is de druk veel te hoog.
er zit een identieke motor in alleen is bij deze de nokkenas vervangen door een snellere de in en uitlaat groter vliegwiel afgedraait en de kop gevlakt +2x weber dan
ik heb reeds een t-stuk tussen de leiding gezet om eventueel teveel aanbenzine weer weg te laten lopen
ik ben alleen benieuwd of debenzine pomp (pierman)of piermont enigzins te regelen is want hij hapert waneer hij rijd (trekt niet door en om de paar minuten dan een steekvlam uit de pijp
is meer lucht een optie hij heeft met deze combinatie beter gereden
alvast bedankt voor je reactie
gr sjoerd
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Scirocco of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar