bij mijn golf 4 1.8 turbo 20v agu motor heb ik een knallen in de uitlaat heb al verschillende dingen vv maar niks helpt ,ik heb onderandere de bougies ,bobines,thermostaat , temp sensor en motor geflusht met forte en uitgelezen geen storingen te vinden
en de db riem staat op tijd ,dus daar ligt het ook niet aan.
weet iemand nog iets waar ik na kan kijken groeten maurice en alvast bedankt
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
wanneer doet hij dat voornamelijk ?
Gr Stefan
hij doet dat bijna altijd maar vaker als hij warm is
Knallen in uitlaat is bijna altijd een ontstekingsprobleem.
heb ooit een mercedes ml gehad, deze gaf ook een soort knallen in de uitlaat, hiervan was de lucht massa meter defect.
maar dan moet hij dit toch aangeven met vag com toch als fout code
[quote=limpy25]maar dan moet hij dit toch aangeven met vag com toch als fout code[/quote]
Hoeft lang niet altijd het geval te zijn..... vaar dus niet blind op VAG-COM.
Gr. paul
nee oke dat snap ik dan toch maar een meeting gegevens doen van de lucht massa meter
Is de uitlaat van begin tot eind origineel?
Houdt de auto in met rijden?
Doet hij het met gas los of juist met gas geven of allebei?
alleen een andere eind demper van super sprint ,maar doet het alleen met gas los laten bij het overschakelen
Hallo, trekt hij wel goed? Als je op de amt site ziet staat daar een verhaal van gmto op over eenzelfde golf met knallen tijdens optrekken, deze haalde zijn vermogen echter ook niet, dit bleek een te lage brandstofdruk te zijn.
Vr grt Hbr
heb het vermoeden dat 1 van de injectoren niet goed mee loopt ,als hij op drie pitten loopt
heb het probleem na lang zoeken gevonden een injector was van boven tot onder gescheurd ,auto loopt weer als een speer
hallo,
goed dat je het gevonden hebt maar was dat op drie cilinders lopen ook een klacht vanaf het begin? kon het niet terug vinden in de vorige posts?
ja eigenlijk op 3,5 cil , was moeilijk te vinden omdat hij het soms wel en soms niet deed . zelfs de vw dealer wealer heerlen kon het niet vinden . ben toen zelf verder gaan zoeken wilde weten wat het was ,ben toen de verstuivers maar eens gaan controleren met een scoop en de 4de cil was de verstuiver gescheurt dus oorzaak gevonden
door spanner defecte db riem was de riem drie tanden van tijd af gegaan , alles vv auto loop nu weer als nooit tevoren . met nog een paar vacum slangen vervangen weer als nieuw
en de distributie was op tijd?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar