HET LIJKT BIJ DEZE AUTO NET OF HIJ NIET OP ALLE 5 CIL LOOPT MAAR BIJ 40GAS METING IS NIETS TE ZIEN OOK GEEN FOUT CODES LMM AL VERVANGEN GEEN RESULTAAT IS BOBINE MOGELIJK ??
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
het is wel mogelijk ik heb het ook gehad met bobines.
succes max
is het bij hoge toeren wel goed ?
Misschien is het de vacuumslang van de rembekrachtiger
is een vw kwaal( gescheurd bij het spruitstuk)
boven de 3500 toeren is het goed, slang rembrkachtiging komt toch alleen voor bij oudere type motoren , bobine vervangen geen resultaat
misschien valse lucht langs een andere weg probeer met remreiniger het lek op te sporen (pas op voor valse vonk )
als je je injectoren een voor een los trekt kun je zien of er een bepaalde cilinder slechter mee loopt als een ander lopen zij allemaal het zelfde mee maar de motor blijft voor je gevoel niet op alle cilinders mee lopen dan zou het de disteributie ketting/tandwielen kunnen zijn deze willen nog wel eens verslijten,dit is allen niet zo gemakkelijk te controleren deze zit namelijk aan de bak kant.maar goed als laatste redmiddel.
O.K MAAR DIT ZOU JE TOCH AAN 02 GEHALTE MOETEN ZIEN OF NIET ? EN VANAF WELKE KM STAND BEGINT DE DISTRIBUTIE TE SLIJTEN
wij hebben auto's gehad die het al bij een kilometerstand van 60.000 hadden.en of je dit aan je o2 kan zien dat zou kunnen daar heb ik nog nooid opgelet bij dit probleem.
lambda regelt goed ontsteking stat 3-5 gr voorontsteking lijkt mij goed. het meest vreemde vindt ik da 4-gas 100 % is hc =0 lambda 1
Hallo Henk,
Is je probleem al opgelost? Ik ben benieuwd wat het was. Ik heb nu het zelfde probleem. Bedankt alvas!!
Groeten Ivo
20 jaar
heb je al eens naar de corectie factors gekeken van bv lamda en onsteking verstelling? vr gr gert
Heb je al naar de injectoren gekeken? lijkt erop dat een cilinder helemaal niets te verbranden heeft. Idee van Ronald om ze een voor een los te nemen is goed, weet je in iedergeval bij welke cilinder je het moet zoeken. Succes!! Gr. Ivo
20 jaar
Heb je al naar de injectoren gekeken? lijkt erop dat een cilinder helemaal niets te verbranden heeft. Idee van Ronald om ze een voor een los te nemen is goed, weet je in iedergeval bij welke cilinder je het moet zoeken. Succes!! Gr. Ivo
20 jaar
HOE GA JE INJECTORS LOS NEMEN JE ZIET ZE NAUWLIJKS ZITTEN TOT NU TOE HEBBEN INJECTIE CLEANERS BIJ DE BRANDSTOF GEDAAN
HOE GA JE INJECTORS LOS NEMEN JE ZIET ZE NAUWLIJKS ZITTEN TOT NU TOE HEBBEN INJECTIE CLEANERS BIJ DE BRANDSTOF GEDAAN
Kun je de stekker van de injectors niet losnemen? Ik ken dit blok niet, maar bij de 1.8 is dit geen probleem. Een voor een losnemen en kijken op welke het blok niet reageert. Houd ons op de hoogte, Succes!! Ivo
20 jaar
Als de uitlaatgassamenstelling "te pefekt " zijn (CO=0, HC=O, CO2=15 lamba=1.000) dan is het mogelijk dat er water of koelvloeistof in de verbrandingsruimte komt.Dit geeft ook een grillig
beeld van het lamba-signaal als je deze met een scoop meet.
INJECTOREN UITGEBOUWD EN LATEN REINIGEN HET PROBLEEM IS DIE MATE OPGELOST DAT DE KLANT HET NIET MEER MERKT. MAAR ALS JE KRITISCH LUISTERD IS HET NOG WEL AANWEZIG .. HET IS EEN STUK BETER GEWORDEN.
Wordt vervolgt! de auto slaat nu af en toe af, en slaat dan heel moeizaam aan .? weer geen fout codes of bruikbare aanwijzingen wie heeft er nog ideen
De auto heeft inmiddels +/- 30000 km meer gereden 09/05. de distributie ketting is nu versprongen. (geleider gebroken) 2 kleppen krom etc.
alles vernieuwd en de motor loopt als een nieuwe !!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar