Volkswagen Passat: passat houd in en airco wordt warm 1,9tdi 1998 variant 81kw

Bouwjaar: 1998, Brandstof: Diesel, Motorcode: 1,9 tdi 81kw 110pk

mijn passat houd ineens in als ik bijvoorbeeld op de snelweg ga optrekken. Hij gaat dan in de noodloop. Als ik heel erg langzaam optrek dan gaat het vaak wel goed maar hij heeft eigenlijk veel te weinig vermogen. De LMM is 1 maand geleden vervangen. Verder doet mijn airco ook ineens raar. als ik rij dan doet hij het perfect maar als ik langer stilsta of heel langzaam filerij dan gaat hij ineens warme lucht inblazen. zogauw ik weer doorrijd dan wordt hij meten weer koud. Ik heb net van iemand een dignose kabel en VAG.com geleend dus ik ga kijken of ik foutmeldingen tegenkom dit weekend. ondertussen zijn alle tip welkom!!

ejdb

Geplaatst door ejdb (0) , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Passat? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

P. Kelder (0) PRO, 17 jaar geleden

evert-jan

lees de auto eerst maar eens uit.. dan heb je een mogelijke zoekrichting.

paul,

ejdb (0), 17 jaar geleden

Goedemorgen Paul,
Ik heb hem vanmorgen uitgelezen en dit is het resultaat:

00575 Intake Manifold pressure
17:00 Control Difference

Verder geen foutmeldingen.

Suggesties?

P. Kelder (0) PRO, 17 jaar geleden

[quote=ejdb]Goedemorgen Paul,
Ik heb hem vanmorgen uitgelezen en dit is het resultaat:

00575 Intake Manifold pressure
17:00 Control Difference

Verder geen foutmeldingen.

Suggesties?[/quote]
controleer de magneetklep N-75

[url=http://imageshack.us][img]http://img86.imageshack.us/img86/2673/1j...[/img][/url]

deze bevind zich onder links naast de distributiedeksel.

paul,

ejdb (0), 17 jaar geleden

Kom net van een VW dealer waar ik vroeg om een nieuwe n75. Volgens hun zitten er twee in. Hoe weet ik nu welke ik moet vervangen zonder dat ik verder speciale apparatuur heb? (behalve vagcom dan).

Ik voeg een foto van mijn motor toe, misschien kan iemand dan aangeven waar dat ding zit.

Ze vragen 112 euro ex btw voor het onderdeel. is dat een gangbare prijs?

Als ik het onderdeel zo zie dan lijkt het niet ingewikkeld om te vervangen en heb je er ook geen speciaal gereedschap voor nodig. Klopt dat?

Oh ja, ik heb nog wat logjes van VAG com. Is er iemand die daar eens naar wil kijken om te zien of het echt deN75 is?

[url=http://imageshack.us][img]http://img80.imageshack.us/img80/6392/td...[/img][/url]

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.