Sinds kort heeft mijn auto tot 2200 rpm weinig trekkracht meer. Vorig jaar is de turbo+
lmm+regelklep al vervangen. Ik hoor wel een rare fluit die niet bij de turbo wegkomt,
maar het lijkt wel bij het vacuumpotje die net naast de turbo zit. Bij draaiende motor en
een een rpm 2500 schudt dit potje als een gek. Is dit normaal of heeft iemand een idee?
Bij uitlezen van foutcodes komt niks naar voren, ik heb deze klacht al vaker gehad maar
na uitlezen doet alles het weer even normaal zonder foutcodes te geven.
EdRaket
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
en welke foutcodes komen er naar voren bij het uitlezen dan?
Het rare is dat er geen foutcodes naar voren komen, in het verleden ( 1 jaar geleden)
was het voor de dealer reden tot vervanging van de turbo+lmm+regelklep. Ook toen
te weinig vermogen zonder foutcodes, dit alles is onder garantie vervangen.
EdRaket
18 jaar
ik ben in bezit van een t4 102 pk, deze geef zo tussen 2000 en 2500 rpm ook een rare fluit en alleen als de motor op bedrijfs temperatuur is, het gekke is dat het begonnen is nadat de uitlaat is vervangen en hierna de uitlaat onder garantie vervangen maar nog hetzelfde geluid, heeft iemand hier een antwoord op?
18 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar