Volkswagen Passat: startprobleem

Bouwjaar: 2001, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2.5 6 cillinder

Hoi,
ik heb een probleem met mijn passat die ineens niet meer starte.
het probleem is dat die geen aanvoer van diesel meer krijgt terwijl de brandstofpomp nog goed is.
Met het uitlezen gaf die fout 0526 aan wat aanduide dat de brandstofpomp geblokkeerd is.
na het resseten starte deze auto weer. en was die tot mijn geluk weer gemaakt echter,
een dag later start ik de auto wat die goed deed maar opeens viel die weer uit.
mijn monteur haalt een branstofleiding los en weer kwam er geen diesel.
mijn vraag is wat de reden kan zijn dat die geen diesel naar de branstofpomp aanstuurd.
Is het een electronisch probleem of iets anders.

kluijtje

Geplaatst door kluijtje (0) , lid sinds 13 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Passat? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

9 Reacties

oldford (0) PRO, 13 jaar geleden

Uitgelezen met een KTS van Bosch?
Zie: http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-01...

kluijtje (0), 13 jaar geleden

zoals ik heb begrepen met snap on

kluijtje (0), 13 jaar geleden

voorheen was die wel met een bosch computer uitgelezen waar die op een gegeven moment 1 fout aangaf 0526
daarna met die snap on kast waar die ook die fout aangaf maar nu geeft die geen fouten meer aan maar t probleem is er nog steeds

kluijtje (0), 13 jaar geleden

Probleem opgelost ,er zat een scheurtje in de vacuumslang naar de turbo.
500 € lichter voor een slangetje van €3,95.

P. Kelder (0) PRO, 13 jaar geleden

[quote=kluijtje]Probleem opgelost ,er zat een scheurtje in de vacuumslang naar de turbo[/quote]
Dit was dan niet uw huidige probleem...... althans vacuümslang naar de turbo heeft niets met brandstoftoevoer uit te staan.

Gr. paul

kluijtje (0), 13 jaar geleden

volgens de monteur blokkeert de computer dan de toevoer

P. Kelder (0) PRO, 13 jaar geleden

Nee hoor.....de monteur heeft je met een kluijtje het riet in gestuurd ;
Een scheur in de vacuümslang kan hoogstens vermogenverlies opleveren, aanvoer van brandstof heeft hier niets mee uit te staan.

Gr. paul

kluijtje (0), 13 jaar geleden

nadat ze de gloeispiralen vervangen hebben en de krukascenzor zou die gemaakt zijn.daarbij hebben ze nog een handmatige pomp die de pomp rechtstreeks van brandstof voorziet erbij gemaakt. echter kreeg ik prompt weer hetzelfde probleem en nadat ze dat scheurtje hadden gevonden liep hij gelijk aan.Wat denk jij dan wat het probleem zou kunnen zijn?

P. Kelder (0) PRO, 13 jaar geleden

Maarten

Denk dat we hier spreken van toeval.
De storing zoals u hem omschrijft is veelal een voorkennis dat de brandstofpomp zal sneuvelen.
Het kan natuurlijk nog een poosje goed gaan, je kunt er soms niets van zeggen.

[b]Tip:[/b] www.lenen.nl [url=http://img10.imageshack.us/i/knip.gif/][img]http://img10.imageshack.us/img10/9054/kn...[/img][/url]

Gr. paul

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.