golf 3 tdi 1z moter
deze auto trekt goed maar tot 3000rpm
dan blaast hij de turbo druk weg ik heb de auto uitgelezen
geen fout code turbdruk loopt mooi op tot 1876 mbar maar tot
3000rpm dan weer omlaag
atmosdruk 1026 mbar en blijft altyd zo staan
lmm stationair 450 mg/s op toeren tot 823 mg/s
waar moet ik nu nog zoeken
inspuit tijd en hoeveelheid ook goed
help ons
Geplaatst door patrick8449 (0) , lid sinds 18 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
13 Reacties
blijegeit (0) PRO, 18 jaar geleden
misschien de inlaatluchtdruk sensor (als deze in de auto zit?!)
zou in een luchtbuis gemonteerd moeten zitten...
of probeer toch ff de LMM, je weet maar nooit
rutger10596 (0), 18 jaar geleden
waste gate ???? overdruk slangetje lek of membraam zelf misschien kapot.
jos_br.5980 (0) PRO, 18 jaar geleden
Luchtmassameter geeft sowiezo een te lage waarde aan.
Jos.
126 (0) PRO, 18 jaar geleden
relais voor op motor is een klepje electr
demjer (0) PRO, 18 jaar geleden
waarschijnlijk onderdrukslangetje los van motorregelapperaat
Theo11332 (0) PRO, 18 jaar geleden
ik zoek het ook in de aansturing van de wastegate of de wastegate zelf die blijft hangen komt ook nogal eens voor
patrick8449 (0), 18 jaar geleden
als dat slangetje los ligt hoor je dat dan binnen in de auto ook zo goed aldert???
demjer (0) PRO, 18 jaar geleden
je hoort het niet in de auto ,het is meestal een gescheurd of een lek in het slangetje dus het slangetje controleren op lekkage ,veel succes
marcie (0), 18 jaar geleden
wat ook nog wel eens voorkomt is dat de verstelbare schoepen van de turbo vast gaan zitten door koolvorming
Beunhaas (520) PRO, 18 jaar geleden
Een 1Z heeft geen verstelbare schoepen............
patrick8449 (0), 18 jaar geleden
slangetje van de ecu vervangen is al een heel stuk beter maar nog niet perfect auto heeft nog steeds een top van 150 km per uur
ik weet het echt niet meer
demjer (0) PRO, 18 jaar geleden
heb je misschien de mogelijkheid een andere ecu te proberen ik denk namelijk dat daar de fout in zit, of nog een onderdrukslangetje die je nog over het hoofd hebt gezien kan ook nog ,veel succes
groet aldert
cafe racer (0), 18 jaar geleden
vervuiling van de map sensor in de ecu komt nogal eens voor.
Een lange tijd een vacuumpompje op de sensoraansluiting kan
hem wel eens schoon krijgen.
Anders inderdaad toch maar een ecu proberen.
Het lijkt door de verhaal van het vernieuwde slangetje en wat verbetering in rijgedrag daar dus wel te zitten
Het proberen waard
Michel