Kan iemand mij vertellen wat de procedure voor de afstelling van de timing is van deze motor? Ik weet niet of deze ook met een klokje afgesteld moeten worden,en wat de eventuele waarde moet zijn.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
nou wij legen hem er altijd gewoon om heen starten hem en met de testkast in de bassistand gezet stellen we de pomp bij.
lukt zo altijd.
hij moet dan zo tussen de 45 en 60 staan.
groetjes jan.
Hallo, zie http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?p...
en http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?i...
Groet Jan227
Hallo,Jan bedankt voor de info.De timing is goed nu,en de auto loopt.Alleen stationair loopt hij niet goed,op toeren geen probleem.Dus ik verwacht een probleem met de stationairregeling,Ik heb vernomen dat de pomp gedemonteerd is geweest,wellicht zijn ze een onderdeeltje vergeten te monteren.De sensor zit op de vijfde cillinder(ik weet bij volvo,s TDI zit hij op de vierde)ik weet niet of dit verder uitmaakt.Ik heb ook ergens iets gelezen over een klepje wat in de leiding gemonteerd zit wat nog wel eens kwijt kan raken/vergeten bij montage.misschien zegt het jou iets.
nee heb alleen na revisie mee gemaakt dat de banjo bout van de uitgang van de pomp weg was en toen had hij geen kracht.
zover ik weet zit hij bij een vw t4 ook op de vierde cilinder en bij een lt dacht ik ok ik weet niet hoeveel invloed dit op het funtioneren van de motor betrekking heeft.
groetjes jan.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen LT of stel zelf een nieuwe vraag.
12 jaar