auto
close

Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡

👉 Waarom lid worden?

Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!

Gratis lid worden

Volkswagen Lt 28: Timing LT 2800 SDI

Bouwjaar: 1997, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2800 SDI

Kan iemand mij vertellen wat de procedure voor de afstelling van de timing is van deze motor? Ik weet niet of deze ook met een klokje afgesteld moeten worden,en wat de eventuele waarde moet zijn.

Geplaatst door

joep2006 (0)
badge

al 16 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

nou wij legen hem er altijd gewoon om heen starten hem en met de testkast in de bassistand gezet stellen we de pomp bij.
lukt zo altijd.
hij moet dan zo tussen de 45 en 60 staan.

groetjes jan.

jan T 155
badge vip badge

13 jaar

Hallo,Jan bedankt voor de info.De timing is goed nu,en de auto loopt.Alleen stationair loopt hij niet goed,op toeren geen probleem.Dus ik verwacht een probleem met de stationairregeling,Ik heb vernomen dat de pomp gedemonteerd is geweest,wellicht zijn ze een onderdeeltje vergeten te monteren.De sensor zit op de vijfde cillinder(ik weet bij volvo,s TDI zit hij op de vierde)ik weet niet of dit verder uitmaakt.Ik heb ook ergens iets gelezen over een klepje wat in de leiding gemonteerd zit wat nog wel eens kwijt kan raken/vergeten bij montage.misschien zegt het jou iets.

joep2006 0
badge

12 jaar

nee heb alleen na revisie mee gemaakt dat de banjo bout van de uitgang van de pomp weg was en toen had hij geen kracht.
zover ik weet zit hij bij een vw t4 ook op de vierde cilinder en bij een lt dacht ik ok ik weet niet hoeveel invloed dit op het funtioneren van de motor betrekking heeft.

groetjes jan.

jan T 155
badge vip badge

12 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen LT of stel zelf een nieuwe vraag.