heb een probleem met een passat tdi 110 pk de spanner van de multiriem hij veert zeg maar niet meer komt dit wel eens vaker voor dat de spanner gaat vast zitten ???
vriendelijke groet vincent.....
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Ja bekend probleem.
Het beste kun je het front in service stand zetten.
Dynamo eraf en dan de spanner vervangen.
Dit is het makkelijkste met tandriem te combineren
vaker van gehoord ja. afhankelijk van de KM stand inderdaad ook de tandriem meteen vervangen (aangezien je anders 2 keer aardig wat werk moet doen. (vergeet ook niet de span en omlooprolletjes te vervangen om latere defecten te voorkomen.)
mvg
hee jongens bedankt ik was toch bezig met de d riem dus ik kwam dit tegen heb ook maar direct de waterpomp vv ... 2500000 gelopen dus ..
bedankt vincent
2500000, das wel erg veel he ;)
groet en suc6
ja het is zaterdag dus kan dat he ...... lekker ingelopen zeg maar ...
bedankt
250 veel voor een TDI? Dacht het niet! En het lijkt me stug dat de riem en toebehoren al die tijd nog nooit zijn vervangen!
19 jaar
Goed lezen Klaas!
Ach, een nulletje meer of minder.......
19 jaar
Meteen ook kijken of de vrijlooprol van de dynamo wel werkt, ook een kwaal(tje)
Jos.
Zowieso moet je alles vervangen, spanrol looprol getande riem multiribriem en in het geval vabn een airco de betreffende multiribriem daarvan ook, je hebt hem toch in de sevice-stand en kan je overal makkelijk bij! hiermee voorkom je een hoop ellende en ook montagefouten.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar