tijdens het rijden op de snelweg begon hij in te houden.Thuis gekomen waren beide voorwielen zo heet dat zelfs de wieldoppen waren gesmolten.remblokken zijn 4 maanden geleden vervangen.auto opgekrikt maar toen kon ik de wielen vrij ronddraaien.waarschijnlijk hoofdremcylinder defect.weet iemand hoe ik deze vervang en ontlucht ?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo 340 of stel zelf een nieuwe vraag.
Ja, ik
20 jaar