Daihatsu Cuore: stoten inhouden bij overschakelen

Bouwjaar: 1992, Brandstof: Benzine, Motorcode: 850 cc

De motor houd warm even in als je overschakeld en weer gas geeft na de"hik' trekt hij weer prima door
als je gewoon rijdt houd hij verder niet in Bougies heb ik vernieuwd als ik de tempstekker eraf trek
blijft het hetzelfde L201

autobalk

Geplaatst door autobalk (0) PRO , lid sinds 22 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Daihatsu Cuore? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

11 Reacties

autobalk (0) PRO, 17 jaar geleden

Ik heb de acceleratie pomp wat meer laten inspuiten,maar dan word het slechter
Ik heb hem nu dat hij niet inspuit,kan die stationairschakelaar problemen geven?

Wauter (0) PRO, 17 jaar geleden

Autobalk, hier zijn al talloze topics over volgeschreven. Lezen loont de moeite. Gewoon beginnen bij begin, filters, klepspeling enz.

autobalk (0) PRO, 17 jaar geleden

Ik had toen weinig tijd om het te bestuderen .Auto moest snel mee.
Het klopt inderdaad als je van de onderste solenoid de groene draad aan massa legt gaat hij
stationair al beter lopen en houd ook niet meer in

Harriehe (0), 17 jaar geleden

sorry, maar wat is een solenoid?

autobalk (0) PRO, 17 jaar geleden

een electromagneet

Harriehe (0), 17 jaar geleden

waar vind ik die?
Wat doen die

P. Kelder (0) PRO, 17 jaar geleden

[quote=Harriehe]waar vind ik die?
Wat doen die[/quote]
heeft slechts betrekking op een automaatbak... daar hoef jij het niet in te zoeken harry.

paul,

Harriehe (0), 17 jaar geleden

Bedankt

Ik las bij iemand die dit probleem ook heeft, dat hij de groene draadjes van de sproeiers aan de massa gekoppeld had en dat bij hem daardoor de auto weer als een zonnetje liep en ik las ook iets over het stationaire afstellen, daar zou ook een stelknop voor zien.
Kun jij met raad geven, wat hier mee bedoelt word.
b.v.d.

P. Kelder (0) PRO, 17 jaar geleden

groene draadjes van de sproeiers aan de massa gekoppeld

quote

dit bovenstaande zegt mij niets harry... vast iets merkgebonden.

paul,

Harriehe (0), 17 jaar geleden

Nou,goed nieuws.
Ik verveelde me, dus toch even de 2 groene draadjes van de sproeiers aan massa gelegd en nu........rijdt ie weer als nieuw.
Probleem opgelost dus!Ach en bij de keuring zien we wel weer.
Dank voor je hulp.
Een Cuore waar bijna niet mee te rijden is.
Hij hort en stoot en houdt in,lijkt bij gasgeven het vermogen weg te vallen.
Las bij professionals dat de 2 groene draden van de sproeiers van de carburateur aan massa gelegd moesten worden.Heb ik gedaan en hij rijdt veel beter,alleen hij loopt nu heel hard stationair
en soms blijft ie bijna niet stationair lopen,loopt wat te rochelen alsof ie zich verslikt in de benzine.Probleem is dus nu alleen nog stationair want hij rijdt en trekt nu prima.
Ik weet dat het co nu te hoog zal staan maar hij is toch pas gekeurd.wat nu?

Dit heb ik overgenomen van iemand met Cuore l201 van bj. 1994

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Daihatsu Cuore of stel zelf een nieuwe vraag.