👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
hallo,
mijn 205 gti 1900 heft sinds een een week een raar probleem , als hij koud is en ik start hem dan blijft het toerental rond de 900 toeren, dus hij gooit hem niet in de choke..... tevens gooit hij het toerental bij zowel koud als warm bij gas los naar de 600 toeren en dreigt af te slaan ..... voor de rest rijd en loopt de auto prima !!
heeft iemand hier ervaring mee ? of iemand die weet wat dit probleem kan zijn laat dit mij aub even weten
alvast bedankt !!!!!!
grt rammon
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Ik Vermoed Dat Het Bouwjaar 2006 Niet Klopt
Deze Modellen Zijn Voorzien Van Een Luchtschuif Ik Vermoed Dat U Het Probleem Daar Moet Zoeken
Deze Overbrugt De Gasklep En Kan Dus Afhankelijk Van De Tempeatuur Lucht Laten Lekken
Om Het Motor Toerental Te Regelen
Peter
hahahahaha nee klopt, is bj 1989 weet niet wat er fout is gegaan met maken van de vraag ,
maar goed waar kan ik deze luchtschuif vinden ? is deze op een redelijke manier te vervangen ?
hoor het graag
mvg rammon
18 jaar
Koude luchtschuif zit onder het waterverdeelhuis. Zit een zwarte stekker op en 2 slangen. Als je bij je verdelerkap naar beneden kijkt zie je het verdeelhuis zitten met die blauwe stekker.
Als je door die schuif heenkijkt zie je een opening. Wanneer je er nu 5 min. lang spanning op zet moet de opening dicht gaan. Oftewel koud is er een luchtomloop voor hoger stat. en ongeveer 5 min. later heb je weer normaal stat.
Controleer ook of er wel voeding op de stekker komt.
Robert
ok dan,
dan zou het best kunnen dat de er geen spanning op staat... of is het een bekend probleem bij een gti ?
ik ga het morgen checken jullie horen nog van me !!!
grt rammon
18 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 0 of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar