Heb de koppeling vervangen, en nu brandt het "check engine" lampje regelmatig.
Start goed, zowel koud als warm.
Bij rustig accelereren is er niets aan de hand.
Bij vollast, geeft de motor helemaal geen vermogen, bouwt ook geen toeren op, vanaf de 3000 toeren schiet hij dan ineens door.
Uitlezen niet mogelijk met lampje, heb geen testgegevens, geen vacuum lekkage zover ik kan beoordelen....
alle stekkerverbindingen zien er goed uit.
blok heeft redelijk scheef gehangen bij het verwijderen van de bak.
wat kan dit zijn ?
alvast bedankt,
Tom
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
eerste even uitlezen
Is dit thuis ook mogelijk met een of andere diagnose, voor de rest heb ik alleen OBD2 en KKl (VW).
Het probleem is dat de klant dit nog nooit heeft gehad, dus bij het vervangen van de koppeling is er waarschijnlijk iets misgegaan.
gewoon de ecu resetten, accu - pool eraf en opgelost. Zit de km tellerkabel er goed in op de tellerbak? Was bij mijn swift niet het geval bij het vervangen van koppelingsplaat. Kabel op tellerbak aangesloten en ecu gerest en geen check engine meer. Laatst lampjes verwisseld in tellerbak en kabel eraf gehaald, check engine lampje brandde omdat ik vergat kabel aan te sluiten
16 jaar
Probleem is al lang verholpen...
was gewoon een vergeten vacuumslangetje :|
toch bedankt voor de reactie!
groeten Tom
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Suzuki Baleno of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar