auto
close

Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡

👉 Waarom lid worden?

Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!

Gratis lid worden

Volkswagen Golf IV: golf 4 1.4 16v soteren bij zuinig rijden ,

Bouwjaar: 2000, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.4 16v

hallo golf gekocht rijdt goed maar het probleem is bij langzaam , zuinig rijden gaat die schokken stotteren , bij de vw dealer geweest 4 uur na gekeken , we kunnen het niet vinden ok 200 euro lichter en niets vinden , als ik nu het slangetje die naar de rembekrachtiger er haal loopt die 100% dan krijgt die dus valse lucht , wie kan mij helpen ik weet het niet de garage ook niet !!!!

Geplaatst door

haverkate (0)

al 17 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Je moet de Gasklephuis controleren op vervuiling evt reinigen en opnieuw inleren

Tiguan 0
badge

15 jaar

ik heb al gelezen dat die onder het luchtfilter zit kan ik die er zo uit halen en weer inzetten ik neem aan deat de vw dealer ook daar naar gekeken heeft wat bedoel je met inleren ik heb een werkplaats handboek !!!!

haverkate 0

15 jaar

Inleren moet met de testkast.
Stonden er storingen in het systeem?
Als er nergens valse lucht te bekennen is,dan kan de egr klep ook dit probleem veroorzaken,die blijft dan een beetje open staan.
We willen eerst weten of er een soring in stond,als je niet weet,dan even navragen bij die dealer.

ricky 10
badge

15 jaar

nee ze konden geen storing uitlezen

haverkate 0

15 jaar

Ga eens een proefrit maken met de stekker van de egrklep losgetrokken.

Benny Vee 0
badge

15 jaar

Of controleer de sensor van de koelvloeistof ( motor ecu )

Nu zal hij te rijk lopen ( stotteren ) en met los getrokken slang loopt hij dan beter ( meer lucht )

Deze hoeft hij niet op te slaan als storing!

stefan84 0

15 jaar

heeft dat geen schade voor de motor en welke luchtslang bedoel je , en de egr waar zit die ongeveer , gr edwin

haverkate 0

15 jaar

Je had het over een luchtslang van de rembekrachtiger die je lostrekt en hij dan wel goed loopt, dus het kan zijn dat hij teveel brandstof krijgt ingespoten.

De weerstand van de kvs temp sensor kun je meten op het moment dan hij slecht loopt, ook is de temp te zien als je hem uitleest en in de meetwaardeblokken kijkt.

Gr Stefan

stefan84 0

15 jaar

we gaan wat proberen dit weekend je hoort het nog al bedankt voor je info

haverkate 0

15 jaar

We zijn benieuwt..

Gr Stefan

stefan84 0

15 jaar

[quote=Benny Vee]Ga eens een proefrit maken met de stekker van de egrklep losgetrokken.[/quote]
hallo ik heb de stekker van de egrklep los getrokken en rijdt normaal en doet geen rare dingen meer , wat nu moet ik de stekker eraf laten , heeft dat gevolgen of moet ik een andere stekker eraan zetten , wat is de beste oplossing , gr edwin haverkate haaksbergen

haverkate 0

14 jaar

hallo ik heb de stekker van de egrklep los getrokken en rijdt normaal en doet geen rare dingen meer , wat nu moet ik de stekker eraf laten , heeft dat gevolgen of moet ik een andere stekker eraan zetten , wat is de beste oplossing , gr edwin haverkate haaksbergen

haverkate 0

14 jaar

Als er geen storingslampje brandt en de motor loopt goed zou ik de stekker er mooi aflaten.

Benny Vee 0
badge

14 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.