Volkswagen Golf IV: golf 4 1.4 16v soteren bij zuinig rijden ,

Bouwjaar: 2000, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.4 16v

hallo golf gekocht rijdt goed maar het probleem is bij langzaam , zuinig rijden gaat die schokken stotteren , bij de vw dealer geweest 4 uur na gekeken , we kunnen het niet vinden ok 200 euro lichter en niets vinden , als ik nu het slangetje die naar de rembekrachtiger er haal loopt die 100% dan krijgt die dus valse lucht , wie kan mij helpen ik weet het niet de garage ook niet !!!!

haverkate

Geplaatst door haverkate (0) , lid sinds 17 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

14 Reacties

Tiguan (0) PRO, 14 jaar geleden

Je moet de Gasklephuis controleren op vervuiling evt reinigen en opnieuw inleren

haverkate (0), 14 jaar geleden

ik heb al gelezen dat die onder het luchtfilter zit kan ik die er zo uit halen en weer inzetten ik neem aan deat de vw dealer ook daar naar gekeken heeft wat bedoel je met inleren ik heb een werkplaats handboek !!!!

ricky (0) PRO, 14 jaar geleden

Inleren moet met de testkast.
Stonden er storingen in het systeem?
Als er nergens valse lucht te bekennen is,dan kan de egr klep ook dit probleem veroorzaken,die blijft dan een beetje open staan.
We willen eerst weten of er een soring in stond,als je niet weet,dan even navragen bij die dealer.

haverkate (0), 14 jaar geleden

nee ze konden geen storing uitlezen

Benny Vee (0) PRO, 14 jaar geleden

Ga eens een proefrit maken met de stekker van de egrklep losgetrokken.

stefan84 (0), 14 jaar geleden

Of controleer de sensor van de koelvloeistof ( motor ecu )

Nu zal hij te rijk lopen ( stotteren ) en met los getrokken slang loopt hij dan beter ( meer lucht )

Deze hoeft hij niet op te slaan als storing!

haverkate (0), 14 jaar geleden

heeft dat geen schade voor de motor en welke luchtslang bedoel je , en de egr waar zit die ongeveer , gr edwin

stefan84 (0), 14 jaar geleden

Je had het over een luchtslang van de rembekrachtiger die je lostrekt en hij dan wel goed loopt, dus het kan zijn dat hij teveel brandstof krijgt ingespoten.

De weerstand van de kvs temp sensor kun je meten op het moment dan hij slecht loopt, ook is de temp te zien als je hem uitleest en in de meetwaardeblokken kijkt.

Gr Stefan

haverkate (0), 14 jaar geleden

we gaan wat proberen dit weekend je hoort het nog al bedankt voor je info

stefan84 (0), 14 jaar geleden

We zijn benieuwt..

Gr Stefan

haverkate (0), 14 jaar geleden

[quote=Benny Vee]Ga eens een proefrit maken met de stekker van de egrklep losgetrokken.[/quote]
hallo ik heb de stekker van de egrklep los getrokken en rijdt normaal en doet geen rare dingen meer , wat nu moet ik de stekker eraf laten , heeft dat gevolgen of moet ik een andere stekker eraan zetten , wat is de beste oplossing , gr edwin haverkate haaksbergen

haverkate (0), 14 jaar geleden

hallo ik heb de stekker van de egrklep los getrokken en rijdt normaal en doet geen rare dingen meer , wat nu moet ik de stekker eraf laten , heeft dat gevolgen of moet ik een andere stekker eraan zetten , wat is de beste oplossing , gr edwin haverkate haaksbergen

Benny Vee (0) PRO, 14 jaar geleden

Als er geen storingslampje brandt en de motor loopt goed zou ik de stekker er mooi aflaten.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.