close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

BMW 3-Serie: CPV waarvan zijn deze stekkers ?

Bouwjaar: 1992, Brandstof: Benzine, Motorcode: 2500 24V

Wie weet waar deze draden heen lopen en voor wat ze dienen ? De gele is volgens mij van de microschakelaar.deze heb ik doorgemeten en schijnt normaal te werken.maar waavoor dienen de andere 2 stekkers of foto 1 ?

[url=http://img269.imageshack.us/i/sdc10306t....][img]http://img269.imageshack.us/img269/9224/...[/img][/url]

In de deur ook nog even 2 foto's gemaakt :

[url=http://img404.imageshack.us/i/sdc10307.j...][img]http://img404.imageshack.us/img404/8346/...[/img][/url]

[url=http://img269.imageshack.us/i/sdc10308s....][img]http://img269.imageshack.us/img269/5614/...[/img][/url]

Indien iemand een schema ervan heeft zou ik zeer op prijs stellen om het e.e.a. door te kunnen meten.

Het motortje van de deurvergrendeling is goed ( gewisseld met een goed werkende ) de micro schakelaar in de deur is in orde,de microschakelaars in de slotvangers zijn ook allen in orde,toch als je de deur aflsuit gaat alles dicht en gelijk weer open,bij een tweede keer sluiten blijft alles dicht!dit blijft zich herhalen.

Heb het motortje van kofferbakslot en tankklepsluiting al los gehaald maar nog steeds doet hij het,morgen kijk ik nog eens naar de bijrijdersdeur,maar als je niet weet waar en wat je meten moet,word het lastig en blijft het gissen.

Julli hulp is welkom!

Gr Stefan

Geplaatst door

stefan84 (0)

al 19 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Inmiddels is het probleem gelukkig opgelost..na lang zoeken heb ik toch nog schema's gevonden!maar deze had ik nog niet eens nodig!heb vandaag aan de bijrijderskant het paneel verwijderd en hier ook de microschakelaar getest,deze werkte ook naar behoren,toen maar het complete slot gedemonteerd in de deur..en heb het motortje op het slot eens bekeken,hier was niks aan te zien,toen uitelkaar gehaald en hier zag ook alles perfect uit!nieuw eigenlijk,ook hier zit een microschakelaar in,en deze werkte ook gewoon perfect,voor ik hem in elkaar zette,heb ik gelijk maar wat contactspray erin gespoten,hij lag toch open.

Alles weer in elkaar gezet,en tot mijn verbazing werkt alles weer perfect!!het heeft me alleen een hoop zoekwerk gekost,alleen kan ik nog niet zeggen waar het nu aan lag.maar het voornaamste is dat hij weer naar behoren functioneerd!

[url=http://img411.imageshack.us/i/sdc10311.j...][img]http://img411.imageshack.us/img411/8728/...[/img][/url]

[url=http://img268.imageshack.us/i/sdc10316l....][img]http://img268.imageshack.us/img268/934/s...[/img][/url]

Gr Stefan

stefan84 0

15 jaar

Naar aanleiding van een probleem met mijn 'slotverwarming' die altijd aan bleef staan en daardoor de accu leeg trok ( zie ook het topic in particulier ), heb ik mijn deurpaneel eraf gehaald en ik zag inderdaad ook dezelfde stekkers. Ik heb ze één voor één losgehaald om er zo achter te komen welke mogelijk van de slotverwarming was. Omdat het slot heet bleef heb ik ze op een gegeven moment alle 3 los gehaald en toen was het probleem opgelost. Maar nu ben ik toch wel benieuwd waar ze van zijn.. Want ik rijd nu gewoon met die 3 stekkers los en kan eigenlijk niets ontdekken wat veranderd is behalve de slotverwarming. CV, elektrische ramen, enz werkt namelijk allemaal nog gewoon.

Score320 0

14 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.