Beste,
Bij het demonteren van de startmotor moet je de motor ondersteunen omdat dezelfde bouten gebruikt worden om de motor vast te zetten. (ik denk voorste motorsteun) Ik heb dit niet gedaan en nu is alles dus gezakt. Hoe krijg ik die best terug op zijn plaats met een krik (waar te zetten?).. hoe krijg die bodemplaat (plastic) eraf?
Onder radiator zitten 4 clips en aan de wielen 2 boutjes 10mm .. is dit alles? Is dit zowat te doen zonder brug ?
met vriendelijke groeten,
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Plastik kap zit met een paar boutjes/parkers vast en clips , zo ongeveer als jij het beschrijft.
Als je een garagekrik hebt , kun je met een plankje onder de carterpan of de versnellingsbak , voorzichtig de boel weer op zijn plek krijgen , valt wel mee .
Alles met beleid , niet midden onder de carterpan ,maar op de rand bij de versnellingsbak bv.
Heb het met een gewone krik moeten doen maar het is gelukt. 2de hands startmotor geplaatst en de auto rijdt terug.
bedankt voor de reacties.
Weer wat bijgeleerd.tips voor anderen die dat ooit zouden voorhebben... na het opkrikken spelen met het gewicht op het chassis om de motor op zijn plaats te krijgen en eventueel wat wringen op de motorsteun (is rubber).
11 jaar
Goed gedaan Filip.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Seat Cordoba of stel zelf een nieuwe vraag.
11 jaar