Sinds kort heb ik het volgende probleem:
bij het optrekken en verleggen van 1ste naar 2de krijgt de auto een enorme dreun/klap, waardoor als ik sportief optrek de achterwielen gaan doorslippen.
Hebt dit enkel van 1ste naar 2de,
meer in S dan in W omdat W van in 2de meestal vertrekt.
ook als ik stil sta in Drive, met voet op rempedaal, en switch van de W-stand naar de S-stand, voel ik de schok ook in de auto.
Garage weet geen raad, alle sensoren hebben ze afgekuist, en is neits speciaals te zien als ze hem open gedaan hebben...
ze denken aan kapotte stuurdoos
weet iemand wat het probleem kan zijn? vroeger liep het schakelen allemaal in vloeiende beweging en nu van 1ste naar 2de dus in een hevige schok
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Kan meerdere oorzaken hebben. Laat eerst ATF/filter even wisselen, hoeft officieel niet maar helpt vaak wel. Laat hem ook even bij de MB dealer uitlezen en kijken wat daaruit komt.
Op afstand zijn deze klachten zonder computer moeilijk te localiseren.
succes en laat even weten hoe en of het opgelost is.
[quote=paulmichiel]Kan meerdere oorzaken hebben. Laat eerst ATF/filter even wisselen, hoeft officieel niet maar helpt vaak wel. Laat hem ook even bij de MB dealer uitlezen en kijken wat daaruit komt.
Op afstand zijn deze klachten zonder computer moeilijk te localiseren.
succes en laat even weten hoe en of het opgelost is.[/quote]
ze gaan een andere stuurdoos proberen en kijken of het daar mee zou helpen...
qua alarmen hebben ze me niets gezegd...
18 jaar
geen vacuumslang kapot?
[quote=mart-vervoort]geen vacuumslang kapot?[/quote]
zal ik eens achter informeren, nja kan alleen maar zeggen wat er is en hopelijk een juiste oplossing krijgen van jullie en eens doorgeven aan garage he...
zijn er nog oorzaken van dit probleem?
18 jaar
best een oliestaal laten nemen en laten testen op aanwezigheid van koelvloeistof ,
er zijn modellen waar de radiator inwendig lekt (dubbele radiator zowel koelvloeistof en versnellingsbakolie).
[quote=izzi]best een oliestaal laten nemen en laten testen op aanwezigheid van koelvloeistof ,
er zijn modellen waar de radiator inwendig lekt (dubbele radiator zowel koelvloeistof en versnellingsbakolie).[/quote]
zou ik dit probleem dan niet hebben in elke versnelling, dit is enkel in het schakelen van 1ste naar 2de...
ondertussen blijf ik verder rijden in de W-stand
18 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz C-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar