Volvo 480 Forum

Zoek & filter binnen 221.464 topics
76 topics gevonden | Pagina 3 van 4
  • Volvo 480 1987: sporadisch afslaan/hikken
    Ik heb via het internet en kompleet bedradings schema te pakken gekregen.Hopelij...
    chat_bubble_outline 2 reacties 20 jaar geleden geplaatst door John5720 (0) PRO
  • Volvo 480 1986: Wat te doen na langstilstaan
    banden spaning na kijken en hem een beurtje geven nieuwe olie enz enz enz. gr...
    chat_bubble_outline 2 reacties 18 jaar geleden geplaatst door Sniffer (0)
  • Volvo 480 1991: Starten
    volvoxc90 is het de grijze enkele draad !! met de witte connector? Alle massa ge...
    chat_bubble_outline 3 reacties 20 jaar geleden geplaatst door testkees (0)
  • Volvo 480 1991: infocenter
    Ik heb het lampje veranderd en de CEM los gehad en zag dat het eerste of laatste...
    chat_bubble_outline 4 reacties 20 jaar geleden geplaatst door HJ4572 (0)
  • Volvo 480 1992: Ophangingsrubbers
    Laten we het dan hopen, maar heb zo'n vermoeden dat dit niet zomaar het geval ka...
    chat_bubble_outline 3 reacties 19 jaar geleden geplaatst door VOLVO480S (0)
  • Volvo 480 1998: Als hij goed op temp is Back fire
    klepspeling? verdamper en of stappenmotor goed?
    chat_bubble_outline 1 reacties 19 jaar geleden geplaatst door no problem (0) PRO
  • Volvo 480 1991: startmotor TIK verkopen
    Uitbouwen is de remedie en gaat net zo snel als je weet hoe het moet, turbo lekk...
    chat_bubble_outline 4 reacties 20 jaar geleden geplaatst door testkees (0)
  • Volvo 480 1986: automatische choke/sensor
    Stel de vraag eens op het forum van. www.volvo-480-europe.org Daar zullen ze...
    chat_bubble_outline 1 reacties 20 jaar geleden geplaatst door RPB (0)
  • Volvo 480 1987: Uitleg werking ABS
    Dit is normaal bij zo'n ABS systeem. Het systeem is oudverwetst en het he...
    chat_bubble_outline 1 reacties 20 jaar geleden geplaatst door 480freak (0)
  • Volvo 480 1992: Motortemperatuur - 2.0ltr
    de thermostaat hoort open te gaan bij 89-92 graden en is vol open bij 104-106 gr...
    chat_bubble_outline 9 reacties 18 jaar geleden geplaatst door VOLVO480S (0)
  • Volvo 480 1988: Stationair probleem
    Kijk eens op het forum van www.volvo-480-clubeurope.org Toen ik een 480 had...
    chat_bubble_outline 2 reacties 21 jaar geleden geplaatst door robbie10026 (0)
  • Volvo 480 1991: Airco
    Weet niet of ie ooit is bij gevuld ga er maar even vanuit van niet dus moet ie l...
    chat_bubble_outline 2 reacties 18 jaar geleden geplaatst door volvolover11855 (0)
  • Volvo 480: storing pop-up koplampen
    Een probleem met de motoren lijkt me niet echt het geval. Volgens mij krijgt de...
    chat_bubble_outline 3 reacties 18 jaar geleden geplaatst door autoliefhebber (0)
  • Volvo 480: Bij warme moter niet meer willen starten
    Yes! Eindelijk het probleem opgelost! Ik heb de volledige massa draad vervange...
    chat_bubble_outline 9 reacties 18 jaar geleden geplaatst door Jasper5192 (0)
  • Volvo 480: stotteren onderde 2000 toeren
    Hoe is de algehele staat van onderhoud (brandstoffilter, bougies, kabels, rotor,...
    chat_bubble_outline 1 reacties 18 jaar geleden geplaatst door Pim9107 (0)
  • Volvo 480: B20f 118 motor gelijk aan B20 116?
    Kijk eens op http://www.volvo-480-europe.org bij de downloads. Daar staat een co...
    chat_bubble_outline 1 reacties 18 jaar geleden geplaatst door volvo480 (0)
  • Volvo 480: ploffen in uit/inlaat
    opgelost. loopt weer perfect geen schokken of stoten tijdens het rijden maar moo...
    chat_bubble_outline 13 reacties 18 jaar geleden geplaatst door petertje8912 (0) PRO
  • Volvo 480: Gerommel onderkant auto
    Ik zal alletwee de opties eens gaan bekijken. Bedankt!! en ik hou jullie op de h...
    chat_bubble_outline 3 reacties 18 jaar geleden geplaatst door gehamer (0)
  • Volvo 480: luchtmasa mtr
    nieuwe lucht massa meter op gezet en klaar was ie weer
    chat_bubble_outline 4 reacties 19 jaar geleden geplaatst door jan wolter (0) PRO
  • Volvo 480: Metaalachtige rommel aan onderkant
    Een demper met meer gaten dan oorspronkelijk in 't ontwerp bedoeld was maakt som...
    chat_bubble_outline 1 reacties 19 jaar geleden geplaatst door gehamer (0)
  • Volvo 480: Cem Turbo in es?
    Hallo,het is al opgelost. ik heb het gewoon geprobeert en het werkt. Groeten
    chat_bubble_outline 1 reacties 19 jaar geleden geplaatst door Sniffer (0)
  • Volvo 480: Achterruit wisser en rem
    waarschijnlijk de massa kabel van je achterklep kapot. gr tijne
    chat_bubble_outline 2 reacties 19 jaar geleden geplaatst door JDPraamstra (0)
  • Volvo 480: voorruit vervangen
    Het verwijderen van een plakruit is niet moeilijk als jij het juiste gereedschap...
    chat_bubble_outline 7 reacties 20 jaar geleden geplaatst door testkees (0)
  • Volvo 480: verlichting werkt niet
    Hallo Patrick,ik heb een vraagje,zou je mij willen vertellen waar ik een complee...
    chat_bubble_outline 8 reacties 20 jaar geleden geplaatst door Patrick8490 (0)
  • Volvo 480: lopen op 3 cylinders
    Tis opgelost, toevallig was een injector er mee opgehouden.
    chat_bubble_outline 1 reacties 20 jaar geleden geplaatst door RoelV (0) PRO

Volvo 480

De Volvo 480 was een compacte hatchback die werd geproduceerd tussen 1986 en 1995. Het was een opvallende auto met een uniek ontwerp en werd gepositioneerd als een sportieve en stijlvolle auto voor jongere bestuurders.

De auto was voorzien van een voorwielaandrijving en had een krachtige motor, waardoor de prestaties en de wegligging uitstekend waren. Het interieur van de auto was ruim en comfortabel en was voorzien van geavanceerde functies zoals elektrische ramen en een ingebouwde radio en cassette-speler.

Een van de meest opvallende kenmerken van de Volvo 480 was het ontwerp van de auto, met zijn schuine achterruit en wigvormige voorkant. Dit gaf de auto een unieke uitstraling en maakte hem meteen herkenbaar op de weg. Al met al was de Volvo 480 een indrukwekkende auto die de reputatie van Volvo als producent van veilige en betrouwbare auto's verder versterkte.