Nissan 100nx Forum
Zoek & filter binnen 217.347 topics
63 topics gevonden | Pagina 1 van 3
-
Nissan 100nx: Nissan 100NX elektrisch shema, achterverlichting en dasjboard
8 reacties 7 jaar geleden geplaatst door koenders6361Het bleek de schakkelaar te zijn. Soms maakt deze wel contact en soms niet. Prob... -
Nissan 100nx: Motorolie lampje blijft branden, Nissan
4 reacties 7 jaar geleden geplaatst door ErwinnInderdaad , de oliedrukzender is de meest voor de hand liggende reden. Lampje zo... -
Nissan 100nx: Nissan 100NX ruitenwisser sproeier
1 reacties 8 jaar geleden geplaatst door koenders6361er blijken twee pompje te zijn, 1 voor voor en 1 voor achter ;) van voor was k... -
Nissan 100nx: Traingel/ draagarm en fuseekogel loshalen (links
4 reacties 11 jaar geleden geplaatst door koenders6361Bedankt voor de oplossing, heb hem er uiteindelijk uitgeperst -
Nissan 100nx: map sensor
4 reacties 10 jaar geleden geplaatst door koenders6361probleem opgelost, mapsensor zit rechts voor onder de motorkap, bedankt voor rea... -
Nissan 100nx: Zekeringen & autoradio
1 reacties 8 jaar geleden geplaatst door |Sedap43Achter de radio zelf of in de achterkant van de radio..even uit de slede halen. -
Nissan 100nx: snelheidmeter stuk toerenteller doet het wel
2 reacties 10 jaar geleden geplaatst door swift sdnik ga even kijken of het kabel is of electronisch anders denk ik dat er een sen... -
Nissan 100nx: Hoeveel Newtonmeter, vastzetten carburateur Nissan 100NX
6 reacties 10 jaar geleden geplaatst door koenders6361Graag gedaan. -
Nissan 100nx: Alarm en startonderbreker plotseling ingeschakeld.
3 reacties 10 jaar geleden geplaatst door franky 530D 2001niet opgelost gekregen? -
Nissan 100nx: claxon
2 reacties 11 jaar geleden geplaatst door henk4370hoi eddyarc thanks voor de tip. maar heb het spanningsverschil gemeten toen de... -
Nissan 100nx: Nissan brandstofpomp
12 reacties 11 jaar geleden geplaatst door koenders6361Brandstof filter vervangen, auto loopt nog steeds niet op benzine. Ga de carbura... -
Nissan 100nx: Carterpan newtonmeter nissan 100NX
4 reacties 11 jaar geleden geplaatst door koenders6361carerbouten aangedraaid op 6nm, tot op heden geen problemen -
Nissan 100nx: start slecht of helemaal niet
2 reacties 12 jaar geleden geplaatst door signaalVandaag bobine uitgewisseld en auto gestart. Auto loopt weer als een zonnetje ou... -
Nissan 100nx: wegvallende remdruk 100 nx
2 reacties 12 jaar geleden geplaatst door j.bezouwkijk dan is of het niet in de rembekrachtiger lekt dus dat de hoofdremcilinder d... -
Nissan 100nx: Knakkend geluid bij optrekken
3 reacties 12 jaar geleden geplaatst door mauske1978Heb geen idee ; ik werk aan de andere kant van de balie (werkplaats) en maak gee... -
Nissan 100nx: uitvallen tijdens het rijden
14 reacties 12 jaar geleden geplaatst door dogieheb er nieuwe bougies ingedaan en dat heeft me niet geholpen -
Nissan 100nx: motor valt uit
4 reacties 12 jaar geleden geplaatst door autodanny PROAccv schoonmaken + gasklephuis stationair opnieuw afstellen -
Nissan 100nx: Tijdens het rijden uitvallen
3 reacties 13 jaar geleden geplaatst door Henny70Hoi ik heb ook het zelfde probleem met mijn auto . kan iemand mij hiermee helpen... -
Nissan 100nx: Zekering knapt van dashboard verlichting.
4 reacties 13 jaar geleden geplaatst door Gerald1300 PROKijk nou eerst maar eens even achter de radio of het verlichtingsdraadje geen sl... -
Nissan 100nx: motormanagement storing
9 reacties 13 jaar geleden geplaatst door Gertjanstuif PROik heb de motor zelf niet ingebouwd ofzo die zat er al in toen de auto hier binn... -
Nissan 100nx: stotteren slecht aanslaan 100 nx 2.0 gti
1 reacties 13 jaar geleden geplaatst door Gertjanstuif PROBedrading?ECU? -
Nissan 100nx: Remleidingen 100NX
1 reacties 13 jaar geleden geplaatst door FlekzBij de dealer en bij elke goede automaterialenhandel kan je remleiding kopen. Ee... -
Nissan 100nx: achterschokbrekers vervangen
2 reacties 13 jaar geleden geplaatst door dupl-u-21909-5dd1491def207+jonkersO.k bedankt voor het antwoord,auto zal na overwegingen(gezin, leeftijd enz) hela... -
Nissan 100nx: gebroken aandrijfas
1 reacties 13 jaar geleden geplaatst door gerrit64zo zou ik het inderdaad ook proberen de andere as eruit en dan met een pin langs... -
Nissan 100nx: defecte koppeling 100nx
6 reacties 13 jaar geleden geplaatst door gerrit64de aandrijfas was er inderdaad uit, de as er weer ingedrukt,en toen een stukje g...